Ønsker ny publikumsrekord – Fredrikstad

Ønsker ny publikumsrekord

I dag starter vi en kampanje i sosialemedier, og målet med kampanjen er å sette ny publikumsrekord i Kongstenhallen 17. november.

For at vi i FBK skal klare akkurat det, trenger vi din hjelp –
vi trenger deg og dine venner i hallen.

Det er to år siden sist rekord med 1564 tilskuere, så nå trenger vi 1600 i Kongsten. Akkurat som for to år seiden stod Molde på andre siden av banen. Det ble en jevn og spennende kamp der Fredrikstadjentene gikk av banen med seier 26-24. Les artikkelen om kampen her: https://fredrikstadbk.no/2017/10/15/wow-for-en-handballfest-ny-publikumsrekord-1564-tilskuere/

Kampen på søndag 17. 11 er siste kampen før jul og vi kjemper om en 5. plass i eliteserien. Bli med å fyll Kongstenhallen til randen. Våre sponsorer betaler din billett – så alle som kommer har gratis inngang.

VI er klare – FBK2019

Vi vil ha publikumsrekord i Kongstenhallen 17. november – det er gratis inngang for alle fordi våre lokale bedrifter betaler billetten din.

Vi vil ha seiersdans
Vi vil ha samhold
Vi vil ha jubel
Vi vil ha glede

FBK skal servere innsats og råskap
Resten må vi gjøre sammen
– dere
– alle dere håndballentusiaster
Spillere, trenere, frivillige, håndballpappaer og håndallmammaer
Vi trenger dere i Kongstenhallen 17. november
Da samler vi oss og står skulder til skulder i Kongstenhallen
Vi klapper og tramper, jubler og feirer håndballen i Fredrikstad
Vi feirer at vi er røde og sterke
Vi feirer at vi er sammen i en fantastisk idrett

Vi trenger dere i Kongstenhallen 17. november
Da skal vi sette publikumsrekord

En ekstra stor velkommen til alle byens håndball klubber.
Den klubben som kommer med flest utøvere får en kveld med Fredrikstadjentene.
De kan holde foredrag, være med på trening eller komme på juleavslutning. Vi er åpen for forslag.

Østsiden håndball, Lisleby håndball, Råde håndball, Torp håndball, Hvaler håndball, Gresvik håndball, Lervik håndball, Gamle Fredrikstad håndball klubb, Kråkerøy håndball, Skogstrand håndball og Rolvsøy håndball.