Smart Energi – Fredrikstad

Smart Energi GÅR INN SOM GULLPARTNER I FREDRIKSTAD BALLKLUBB

Smart Energi er byens eneste lokale strømleverandør og går nå inn som Gullpartner i FBK. I tillegg til en vanlig partneravtale, gis det kick back til klubben ved salg av strømavtaler.

På bildet: Jenny Sandgren, Stig Andresen (Smart Energi) og Thale Rushfeldt Deila, som ble kåret til årets venstre bakspiller i Eliteserien forrige sesong.

Fredrikstad Energi har i flere år vært en av de største samarbeidspartnerne til FBK. Smart Energi, som er konsernets strømselskap, går nå også inn som partner og vil være med på reisen mot målet som er å etablere FBK som en topp tre klubb i Norge de kommende årene.

«Vi er nå det eneste strømselskapet igjen i regionen og vi ønsker å støtte opp om byens elitelag. Gjennom denne avtalen håper vi også at FBK kan dra inn ekstra midler ved å selge strømavtaler for oss. Fredrikstads innbyggere får en bra strømavtale, FBK får penger i klubbkassa – en VINN VINN situasjon for alle parter» – sier Stig Andresen hos Smart Energi.

Bytte strømleverandør og støtte FBK samtidig?

«Å bytte strømleverandør i dag er veldig enkelt, og dette er en fin mulighet for alle som er glade i FBK og byen til å velge en lokal leverandør. Jeg har selv byttet til Smart Energi og spart penger på strømregningen fra dag én» – sier Per Christian Olsen i FBK.

Er du interessert i å teste dette, kan du sende kopi av din siste strømfaktura og så vil Smart Energi gi et alternativt tilbud.

Fakturaen kan du sende til geir.berntsen@smartenergi.com og du vil få tilbakemelding på om de kan tilby en bedre eller tilsvarende avtale. Vis til at det gjelder FBK tilbudet når du henvender til dem, så får FBK en gitt sum om du velger å skifte til Smart Energi.

En viktig samarbeidspartner!

«At vi inngår en to-årig Gullpartner avtale med Smart Energi er selvsagt viktig for FBK. Alle avtaler som inngås med mer enn ett års varighet er med på å gi oss større forutsigbarhet. Dette er spesielt viktig nå som hverdagen ikke er helt normal grunnet COVID-19. Som alle andre eliteklubber i byen blir også FBK hardt presset økonomisk med betydelig inntektsfrafall i form av tilskuer restriksjonene og tapt kiosk salg på hjemmekampene. Med denne avtalen kan vi også tjene ytterligere penger utover selve sponsoratet, ved salg av strømavtaler. FBK får 500 kr pr avtale vi greier å selge. 100 avtaler gir oss 50.000 mer i kassa!» – sier Per Christian Olsen