J16 & J18 spiller Hummelcup – Fredrikstad
Rolf Rasmussen

J16 & J18 spiller Hummelcup

Juniorjentene spiller Hummelcup i Oppsal Arena førstkommende helg 18 - 19 August

J16 sesongdebuterte med veldig god innsats i Klæbu cup forrige helg og med kommende helgs offisielle sesonginnledning, gleder vi oss å se hvor jentene står.
Det ligger desverre noen utfordringer i at det er foreløpig få spillere på laget, så slitasjen på spillerne kan bli stor. Vi håper dette kan rette seg utover sesongen og ønsker jentene lykke til.

J18 sesongdebuterer med Nordstrand, Bækkelaget og RHK i gruppespillet. Dette blir en knalltøff  sesongåpning og vil nok gi en grei indikasjon på hva vi kan vente oss utover i sesongen. Desverre er det fortsatt noen av jentene som sliter med skader fra i vår, så stallen er for øyeblikket litt tynn.  Har allikevel tro på at de som stiller på banen er full av guts og vinnervilje, så vi gleder oss til helgen!

Lykke til alle sammen – vi sees i Oppsal arena på lørdag!

Link til kampoppsett Hummel Cup