Sara Lauritzen har signert – Fredrikstad

Sara Lauritzen har signert

Sara er en talentfull bakspiller. Hun spiller litt på alle posisjoner bak, men mest venstre og midt. Hun har vært endel av elitelaget etter nyttår og vært med på mange kamper i eliteserien i allerede. Sara er fysisk sterk, kan finte begge veier og har et hardt skudd. Sara er en anvendelig spiller som kan bekle alle posisjoner og vi ønsker å bidra videre i hennes utvikling.

Som en fysisk sterk spiller kan Sara stå imot tøff motstand fra motstanderens forsvar. Hun er også i stand til å gi og motta kroppskontakt, som er en nødvendig ferdighet for en bakspiller. Med hennes fysiske kapasitet kan hun kjøre inn i forsvarsposisjoner og utføre kreative bevegelser for å sette opp mål.

Saras tekniske ferdigheter er imponerende. Hun kan finte begge veier, noe som gjør det vanskelig for forsvarerne å forutse hennes neste trekk. Hennes harde skudd er en viktig faktor for å score mål på høyt nivå. Hennes evne til å skyte fra ulike vinkler og posisjoner gir henne en fordel når det gjelder å score mål og bidrar også til å gjøre henne til en vanskelig spiller å forsvare mot.

Sara er også en svært anvendelig spiller. Hennes allsidighet gjør at hun kan spille på alle bakspiller-posisjoner, og hun kan også bekle en rolle som midtbanespiller hvis nødvendig. Dette gir trenerne og laget en fleksibilitet som kan være avgjørende i en kamp.

Hennes talent og ferdigheter er imponerende, men det som skiller Sara fra andre spillere er hennes evne til å utvikle seg videre. Med hennes fokus på å fortsette å lære og utvikle seg videre, vil hun være en spiller å se opp for i fremtiden.

Sara er en spiller som har potensial til å bli en av meget god spiller, og vi kan forvente oss mye av henne i årene som kommer. Hun er en verdifull tilvekst til Fredrikstad Ballklubb og hennes bidrag vil bidra til å styrke laget ytterligere.

Vi har tatt en prat med Sara og spurt hva hun tenker om å bli signert i elitetroppen?

• Det føles veldig bra! Det er jo noe man har jobbet for i 2 år nå, så det å få den bekreftelsen på at det man har prestert og gjort i løpet av denne tiden er bra føles godt! Jeg gleder meg mest til å bli en ordentlig del av laget, og å kunne bli enda bedre kjent med jentene. Samt å kunne utvikle meg enda mer som håndballspiller.
  • Jeg synes det viktigste med min utvikling har vært det å ha mange ulike arenaer å kunne prestere på. Både 2 div, j20 og Nm20 samt å kunne få muligheten til å hospitere sammen med elite. Jeg tror absolutt at det å få muligheten til å trene med noen som er bedre enn en selv bidrar til god utvikling.
  • Jeg vil si min viktigste egenskap er at jeg er en lagspiller, og vil alltid sette laget først. Jeg vil også si jeg er en fighter, og vil aldri gi meg om det er noe jeg jobber hardt for.
  • Jeg gleder meg veldig til neste år! Og er klar for alle utfordringer som kommer!