AVTALE MED ONSØY, HUSEBY & HANKØ OG HVALER GOLFBANER! – Fredrikstad

AVTALE MED ONSØY, HUSEBY & HANKØ OG HVALER GOLFBANER!

FBK har inngått samarbeid med noen av regionens flotteste golfbaner, nemlig Onsøy, Huseby & Hankø og Hvaler golfbaner!

Avtalen strekker seg over to år, og FBK er allerede i gang med spill på de tre ulike banene. Det var ved årsskiftet at eieren av Huseby & Hankø golfbane, Jon Fossum, kjøpte golfbanene på Onsøy og Hvaler. Nå tilbys det gode priser for medlemskap og spill på alle de tre anleggene, i tillegg til at det er igangsatt en betydelig oppgraderingen av Onsøy golfbane. Mye er allerede på plass på Onsøy, og det gledes til å nyte et måltid på restauranten ELIN etter golfspill.

Salgs- og markedsleder Lars Petter Brovold sier følgende om avtalen:

Vi i Onsøy, Huseby & Hankø og Hvaler golfbaner gleder oss over den nye avtalen med FBK, Østfolds eneste eliteserielag for kvinner!

Mye spennende som skjer hos oss om dagen også, vi gleder oss til å vise det frem. Klubbhuset på Onsøy Golfbane pusses opp, Nye Restaurant ELIN er i gang og vi har et fantastisk tilbud for golferne som inkluderer spill på 3 flotte baner.

Vi er stolte av samarbeidet med FBK, det er hyggelig at spillerne kobler av med litt golf hos oss. Lykke til i sluttspillet!

Onsøy Golfbane