GRATISKAMP + showkamp den 07.11! – Fredrikstad

GRATISKAMP + showkamp den 07.11!

Gratis inngang, underholdende håndballkamp og showkamp mellom FFK og Stjernen i pausen! Dette står på menyen i Kongstenhallen søndag den 07. november!

Kampen starter med at FFK og Stjernen skal være innløpsgutter for FBK, før selve håndballkampen mot Follo kastes i gang kl 16:00. Etter halvspilt omgang skal FFK og Stjernen igjen på parketten i 2 x 5 minutter og det skal avgjøres hvem som er best på håndballbanen. Deretter skal FBK tilbake på parketten og krige om de to viktige poengene!

Jentene fra Plankebyen vil ha rekordmange tilskuere og inviterer alle til fest i Kongstenhallen! Sist gratiskamp ble det publikumsrekord i Kongstenhallen med hele 1627 mennesker på tribunen – kan vi slå rekorden nok en gang?

Hvordan delta på gratiskampen?
– Hent ut gratisbillett i FBK sin app eller bare møt opp i hallen! INGEN tilskuere betaler for inngangsbillett, alle billetter blir betalt av et fantastisk lokalt næringsliv!

Vinn en kveld med FBK!

Alle klubber har under kampen sjanse å vinne en kveld med FBK! Reglene er enkle: premien går til ett lag fra den klubben som stiller med flest tilskuere. Og desto flere som har på seg klubbtøy, desto enklere er det for oss å se hvem som stilt med flest!Så samle laget, ta på klubbtøy og møt opp i hallen! Vinnerlaget vil bli invitert med på trening i Kongstenhallen hvor FBK vil gjennomføre håndballtrening med konkurranser etterpå.