Fredrikstad Bkl.-Follo HK Damer, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Fredrikstad

Fredrikstad Bkl.-Follo HK Damer, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Gratis inngang, underholdende håndballkamp og showkamp i pausen! Dette står på menyen i Kongstenhallen søndag den 07. november!

Jentene fra Plankebyen vil ha rekordmange tilskuere og inviterer alle til fest i Kongstenhallen! Kampen starter med at FFK og Stjernen skal være innløpsgutter for FBK, før selve håndballkampen mot Follo kastes i gang kl 16:00. Etter halvspilt omgang skal FFK og Stjernen igjen på parketten i 2 x 5 minutter og det skal avgjøres hvem som er best på håndballbanen. Deretter skal FBK tilbake på parketten og krige om de to viktige poengene!

Tanker før kampen mot Follo:

Follo står så langt med null poeng i årets REMA 1000-liga og vi regner med det er et desperat Follo som kommer til Fredrikstad for å krige om poeng. Laget har selv uttalt at de har sluppet inn flere mål enn de ønsker, og har prioritert det defensive arbeidet på trening. For FBK sin del vil det handle om å være lojale til kampplanen og bearbeide forsvaret for å komme til de gode mulighetene, i tillegg til å alltid sette tempo i ankomstspillet. Klarer vi dette, kombinert med det fantastiske forsvarsspillet jentene leverte i andre omgang mot Oppsal, så skal det være svært krevende for ethvert lag å få med seg to poeng fra Fredrikstad!

Sist gratiskamp ble det publikumsrekord i Kongstenhallen med hele 1627 mennesker på tribunen – kan vi slå rekorden nok en gang?

Vinn en kveld med FBK!

Alle klubber har under kampen sjanse å vinne en kveld med FBK! Reglene er enkle: premien går til ett lag fra den klubben som stiller med flest tilskuere. Og desto flere som har på seg klubbtøy, desto enklere er det for oss å se hvem som stilt med flest!Så samle laget, ta på klubbtøy og møt opp i hallen! Vinnerlaget vil bli invitert med på trening i Kongstenhallen hvor FBK vil gjennomføre håndballtrening med konkurranser etterpå.