Fredrikstad Bkl.-Tertnes Håndball Elite, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Fredrikstad

Det nærmer seg syvende runde i REMA1000 ligaen og vi tar i mot Tertnes i Kongstenhallen på onsdag klokken 18:00.

Etter et kort opphold grunnet landslagspause, er det duket for ny hjemmekamp i Kongstenhallen. Sist vi spilte kamp i REMA1000 ligaen på hjemmebane, serverte FBK jentene en festkamp mot Aker og dro i land en solid 12 målsseier mot et Aker som har hatt en frisk start på serien.

Onsdagens motstander er ingen ringere enn Tertnes, et lag som har tradisjon for å spille en utradisjonell håndball med mye småspill og uventede løsninger. FBK spilte også treningskamp mot Tertnes i Skjærgårdslekene, en kamp hvor FBK viste svært gode takter begge veier og løste gameplan på en fin måte. Dette er også tanken inn mot søndagens kamp og det er en gjeng som ønsker å vise seg frem med aggressivitet og høyt tempo.

Dessuten er det gledelig å meddele at Caroline Martins er tilbake på norsk jord etter som vinner av Sør- og Mellom-Amerika sin VM-kvalifisering sammen med det brasilianske landslaget! Vi gratulerer så mye og er veldig stolte. Nå gleder vi oss til hun er tilbake i mål sammen med kollega Hanne Sagvold på onsdag.

Slik kan du sikre deg billett til kamp

Vi anbefaler at du bruker FBK sin App, det er den enkleste måten å skaffe seg billetter på!

Kjøp billett i Appen her (Appen må være lastet ned)
Har du ikke klubbens App? Søk på #klubbnavn» i AppStore/Google Play og last den ned nå!

Kjøp billetten din på nett