Bli med å støtt FBK uten at det koster deg en krone! – Fredrikstad

Bli med å støtt FBK uten at det koster deg en krone!

Vår gullpartner Smart Energi, den eneste lokale strømleverandøren, gir FBK 500 kr pr. for hver ny kunde Fredrikstad Ballklubb skaffer. Du kan altså være med å støtte klubben uten at det koster deg en krone og kun et par minutter foran pc’en din.

Vi har satt oss et mål om å «verve» 200 strømkunder til Smart Energi. Det vil gi oss 100.000 kroner ekstra i inntekter i år. Det er veldig enkelt å gjøre dette og tar deg kun et par minutter;

Gå inn på  www.smartenergi.com og deretter klikker du på strømavtaler (1)

Der har de to gode strømavtaler å velge mellom (2). Velg den som passer best for din husholdning.

Da kommer du inn på en registreringsside for navn, adresse etc. Når det er gjort ordner Smart Energi med alt det praktiske rundt å si opp nåværende avtale etc.

Når du har gjort det er det viktig at du sender en mail til geir.berntsen@smartenergi.com og skriver at du har registrert deg som ny strømkunde og at det er i forbindelse med Fredrikstad Ballklubb – og vipps, så har FBK fått 500 kroner.