Golfturneringen er i gang – Fredrikstad

Golfturneringen er i gang

Frivillige og spillere i FBK er med å hjelper #BrevikFondet med Christian Brevik i spiss med å gjennomføre dagens golfturnering. Stemningen koker, bokstavelig talt, det er opp imot 30 grader i sola.

Det er musikk, det er fest og det er lagarbeid. 100 spillere var klare og startet sine første slag fra klokken 10 i dag morges. Etter en kort info fra Christian Brevik.

Mulligan Open 2020 er i gang!

Christian Brevik informerer før start 🙂
Spente deltagere gleder seg til å komme i gang

Fredrikstadjentene har ulike roller og de hjelper til så godt de kan. Maja og Andrea sitter i innsjekkingen.

19 juni forteller Christian Brevik på sin FB-side at Fredrikstads største golfturnering nærmer seg Mulligan Open 2020! I tillegg forteller han at alt Overskuddet tilfaller Fredrikstad Ballklubb og at han gleder seg enormt

Mulligan Open 2020!Fredrikstads største golfturnering nærmer seg.Overskuddet tilfaller Fredrikstad Ballklubb. Gleder meg enormt ⛳️

Posted by Christian Brevik on Thursday, 18 June 2020

Christian forteller at: «Fredrikstad Ballklubb vil få ca 120.000kr i morgen

Tusen takk for alle bidragene til #BrevikFondet, og lykke til med sesongen FBK . Takk til min makker Stian Enghaug for råd, tips og psykologhjelp.-Brevik»

Vi sender heiarop og stor takknemlighet tilbake Christian – du er RÅ.

Styreleder Monigue Blystad med tommel opp for dagens gullgutt.