Ansetter spillerutvikler – Fredrikstad

Ansetter spillerutvikler

Anders Pollen er fra 1. mai 2011 ansatt som spillerutvikler og trener for det nye juniorlaget i Fredrikstad Ballklubb.

Fredrikstad Ballklubb ønsker å bygge opp en junioravdeling, med Anders Pollen som spillerutvikler.

Anders har tidliger vært trener i Rygge HK, Fredrikstad Ballklubb og Bækkelaget. I de to sistnevnte har han vært trener for 1. divisjonslagene.

Tidligere hadde Anders også ansvaret for J18 laget i Fredrikstad Ballklubb som han ledet til en 4. plass i SPAR turneringen.

Fredrikstad Ballklubb er meget godt fornyød med å få Anders Pollen med i oppbyggningen av en junioravdeling. Anders har lang erfaring med å trene junior spillere, og tidligere bevist at han kan skape resultater på dette nivået.

(Fredrikstad)