CK med videre! – Fredrikstad

CK med videre!

På et møte klokken 1900 i dag signerte Christer Karlsson med den nye styrelederen,  Håvard Magnussen og leder av sportsutvalget, Øistein Pettersen en kontrakt som binder ham ut 2018/19-sesongen. Dette har vært utøvernes ønske og hele klubben gleder seg over at CK bestemte seg for å fortsette  jobben med FBK.

Med svensken på plass får FBK en sterk kontinuitet på sidelinjen, og for mange av fansen har han blitt elsket fra dag én med sin karismatiske trenerstil.

– Christer Karlsson ga uttrykk for at han hadde full tillit til det nye styret, hvor han gledet seg til å fullføre sitt prosjekt, sier Øistein Pettersen om den saken.

Hele  FBK med spillere, medlemmer og styret ønsker Christer Karlsson lykke til i morgen med operasjon og god bedring i dagen fremover. Vi gleder oss til du er tilbake i hallen.