Håndballskolesuksess! – Fredrikstad

Håndballskolesuksess!

3 dager av vinterferien er unnagjort og FBK sin håndballskole har hatt en rekordoppslutning med over 80 barn tilstede hver dag.

Tilbakemeldingene så langt er svært positive og vi kan vel slå fast at denne vinterferien har vært det beste arrangementet så langt i klubbens håndballskoletradisjon.  All honnør og takk til trenere og spillere på J16 og J18 lagene og foreldre som har gjort dette mulig. De  har gjort en kjempejobb med tilrettelegging for 3 aktive og innholdsrike dager for unge håpefulle håndballspillere.

Siste dag ble kronet med diplom og besøk av Marianne Storkaas og Martine Hovden fra A-laget. Stor stas for ungene.

Takk også til Gjensidigestiftelsen for støtte og utstyr som gjør arrangementet mulig.