God jul til alle med FBK på topp! – Fredrikstad

God jul til alle med FBK på topp!

Nå er siste kamper unnagjort før jul og klubb med spillere, frivillige, lagledere og foreldre og andre støttespillere kan forhåpentligvis vente seg en god og fredelig julehøytid.

Før jul topper A-laget 1 divisjon, med stø kurs for neste års Postenliga. Nøkkelkamper over nytt år blir hjemmekampene mot Skrim og Nordstrand som tilsynelatende blir de tøffeste motstanderne. Like bak lurer både Bækkelaget,Njård og ikke minst Halden som har spillt bra de siste kampene og ligger kun 3 poeng bak FBK, så dette blir spennende – helt inn.

B-laget leder sin avdeling i 5 divisjon krystallklart. Uten tap og og overlegene seiersmarginer indikerer sikkert opprykk til 4 divisjon neste år. Det er ihvertfall ingenting som skulle tilsi noe annet.
J18, leder Østlandsserien sammen med Fjellhamar, er klar for 1/4 finale i Hyundaicup og A-sluttspill i regionserien. Etter en litt treg start, ser det ut til at laget er i siget, så vi krysser fingre og håper en god treningeperiode i romjula bidrar til fortsatt positiv trend etter nyttår.
J16 har i sesongen hatt litt utfordringer med slank stall og kvalifisering til Bring holdt desverre ikke. Det gjorde heller ikke A-sluttspillet, men med nye spillere på vei inn, håper vi vårsesongen gir et godt løft og god forberedelse inn mot neste års J18 spill.

Alt i alt en bra sesong så langt for klubben.

Nå rettes fokus mot sesongavslutning for å nå våre mål og samtidig starte forberedelsene inn mot neste sesong. Opprykk i Postenligaen vil stille større krav til oss på alle områder og dette ønsker vi å møte godt forberedt til.

Vil med dette takke alle i klubben, vårt publikum, støttespillere og sponsorer for godt samarbeide i år og ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år.

Styret i Fredrikstad Ballklubb.