Nå kan du bli en personlig sponsor for Fredrikstads håndball stjerner! – Fredrikstad

Nå kan du bli en personlig sponsor for Fredrikstads håndball stjerner!

De er eliteseriespillere, dedikerte, sterke og gir seg aldri. Nå vil vi gjerne ha deg med på laget, bli med og styrk oss!

Bli personlig sponsor for Fredrikstad Ballklubb og styrk ikke bare våre utøvere, men din egen merkevare. Sammen bygger vi suksess på og utenfor banen.

I verden av idrett er veien til suksess bygget på kontinuerlig utvikling, økt innsats og styrket ytelse. Hos Fredrikstad Ballklubb er vi engasjert i å heve standarden for våre spillere, både på og utenfor banen. Vi har nå en unik mulighet for bedrifter som ønsker å være med på reisen mot suksess og samtidig investere i sin egen fremtidige suksess.

Ved å bli en personlig sponsor for våre spillere, blir du en viktig medspiller i vår visjon om å øke markedsverdien til hver eneste utøver. Dette er ikke bare en investering i sportslig suksess, men også en mulighet til å bidra til en sunnere klubbøkonomi.

Som personlig sponsor for våre spillere, vil din bedrift få en rekke fordeler.

• Logo på ryggen på paradedress
  • Bedriftens navn blir ropt opp  ved innløp
  • Når «din» spiller scorer, eller redder, vil navnet på din bedrift bli ropt opp
  • Logo på spillerkort til «din» spiller
  • Logo roll-ups på «din» spiller som står i Kongstenhallen til hver hjemmekamp

Vi gir deg muligheten til å styrke ditt eget omdømme mens du hjelper våre talenter å blomstre. I tillegg vil du få eksklusive muligheter for samarbeid og nettverksbygging i et engasjerende idrettsmiljø.

Og til slutt må vi nevne at vi denne sesongen skal vi ut i Europa, og trenger all den styrken og støtten vi kan få.

Ta kontakt med  vår markedsansvarlig, Lars Prüfer, for å lære hvordan din bedrift kan bli en del av vår suksesshistorie.

Email: leder.marked@fredrikstadbk.no

Tlf.: 993 52 700