GK ny samarbeidspartner i FBK! – Fredrikstad

GK ny samarbeidspartner i FBK!

Markedsleder, Lars E. Prüfer, kan meddele at GK er ny samarbeidspartner i FBK og er stolt over å ha med GK på laget, en bedrift som har fokus på bærekraft og som vil være et klimaforbilde!

Litt om GK: GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner. Vi leverer tekniske installasjoner og rådgivning som bidrar til betydelige energi- og miljøgevinster i kombinasjon med optimal komfort for byggets brukere – i hele byggets livssyklus. GKs visjon er å være et klimaforbilde og bærekraft med et tydelig klima- og fremtidsfokus er sentralt i GKs strategi. Vi tar bærekraft på alvor og integrerer vårt arbeid mot bærekraftsmålene i daglig drift og virksomhetsstyring.

Serviceleder Tommy Brevik i GK Fredrikstad sier dette om hvorfor de velger å bli med som sponsor for FBK:
– Vi velger å bli med som samarbeidspartner i FBK først og fremst fordi vi ser de setter fokus på å ha et flertall av lokale spillere i troppen. I tillegg samarbeider de med alle de lokale klubbene i distriktet som gir de spillerne mulighet til å kunne spille elitehåndball i Fredrikstad, noe jo alle unge håndballspillere drømmer om å gjøre. Og ikke minst er det viktig å være med å ta vare på byens og Østfold’s eneste kvinnelige elitelag, som også skal ut i E-Cup kommende sesong!

Vi sees i hallen!