Klubbmøte for alle klubber i distriktet! – Fredrikstad

Klubbmøte for alle klubber i distriktet!

Vi i Fredrikstad Ballklubb ønsker å invitere absolutt alle klubber i vårt distrikt til et klubbmøte!

Vi ønsker å presentere vår klubb, og hvordan vi jobber her i FBK. Noen av klubbene har allerede samarbeidsavtaler og et godt samarbeid med oss i FBK fra tidligere. Vi ønsker fortsatt å invitere dere til et informasjonsmøte; som handler om driften av FBK, og hvordan vi sportslig ser på samarbeidet med klubbene rundt oss. Vi ønsker oss en tettere dialog og tilbakemelding fra dere, angående hva vi kan gjøre sammen, for å utvikle både bredde- og topphåndballen i distriktet vårt. Det vil bli holdt en presentasjon fra klubbledelsen og elitetrener Elias Mar Halldorsson!
Påmelding skjer til leder.sport@fredrikstadbk.no innen 01.06.2024.

Møtet vil finne sted i Håkon Hansens lokaler i Rosenborgveien 5, 1630, Gamle Fredrikstad. 12.06.2024 Klokka 18:00!
PS: Kan bli flyttet dersom vi får flere påmeldte enn vi har plass til 🙂
Håper dere har mulighet til å komme!