Takk – Fredrikstad

Takk

Hjertelig takk for dere som var med å støtte årets første gratiskamp. Dere er med å bidrar og det gjør en forskjell for oss.

Takk til alle små og store bedrifter som ble med på dette spleiselaget for å lage håndballfest for publikum i Kongstenhallen. DERE ER GULL.

Vi er ydmyke og takknemlige for hver og en tilskuer som tok turen – dere gjorde dagen komplett.

«Nådde ikke publikumsmålet

Med 1376 tilskuere i Kongstenhallen, nådde ikke klubben publikumsmålet på 2000 tilskuere. Thomas Engen ser likevel positivt på kveldens kamp.

– Når det kommer til antall tilskuere syntes jeg det er midt på tre. Med tre eliteserielag i byen som spiller kamp, kan det trolig være at det krasjet for noen i dag. Men til tross for det, er det likevel mye positivt å hente fra denne kampen, med en fantastisk stemning og godt trykk fra tribunen, forteller han.

– Har dere fortsatt et mål om 2000 tilskuere på neste gratiskamp i Kongstenhallen?– Det er absolutt mulig å få til, men vi har også et mål om å slå publikumsrekorden ved å passere 1700 tilskuere. Vi har absolutt et håp om å ta det et steg videre, avslutter Engen.»