Bli vår nye støttespiller! – Fredrikstad

Bli vår nye støttespiller!

VI ER I GANG

Vi er eliteseriespillere, vi er dedikerte, sterke og gir oss ikke. Nå vil vi gjerne ha deg med på laget, bli med å styrk oss. Fredrikstad Ballklubb går inn i sin sjette sesong i eliteserien og vi går fra kampanje KJØP MEG til STYRK MEG.

Bli personlig sponsor for Fredrikstad Ballklubb og styrk ikke bare våre utøvere, men din egen merkevare. Sammen bygger vi suksess på og utenfor banen.

Fra KJØP MEG til STYRK MEG: Bli en personlig sponsor for Fredrikstads håndball stjerner!
I verden av idrett er veien til suksess bygget på kontinuerlig utvikling, økt innsats og styrket ytelse. Hos Fredrikstad Ballklubb er vi engasjert i å heve standarden for våre spillere, både på og utenfor banen. Vi har nå en unik mulighet for bedrifter som ønsker å være med på reisen mot suksess og samtidig investere i sin egen fremtidige suksess. Velkommen til vår nyskapende «Kjøp meg til Styrk meg» personlige sponsor kampanje!

Vårt ønske bli med og STYRK vår fremtid
Hvordan kan vi ta ytelse til neste nivå? Dette spørsmålet driver oss som trenere, utøvere og klubb. Svaret ligger i en felles innsats for å øke intensiteten, styrke muskulaturen, heve innsatsen og øke markedsverdien. Derfor transformerer vi vår sponsor kampanje «kjøp meg» til en kraftfull «Styrk meg». Vi ønsker å gi våre spillere den best mulige plattformen for vekst og suksess, og det er her din bedrift kan spille en avgjørende rolle.

Bærekraftig vekst: Fra STYRK MEG til styrk oss
Ved å bli en personlig sponsor for våre spillere, blir du en viktig medspiller i vår visjon om å øke markedsverdien til hver eneste utøver. Dette er ikke bare en investering i sportslig suksess, men også en mulighet til å bidra til en sunnere klubbøkonomi. Din støtte vil hjelpe oss med å realisere mål som økte lønninger, høyere ansettelsesprosent, forbedret oppfølging og førsteklasses fasiliteter. Sammen bygger vi grunnlaget for en profesjonell klubb som leverer både på og utenfor banen.

Fordeler for din bedrift: Synliggjøring og suksess
Som personlig sponsor for våre spillere, vil din bedrift få en rekke fordeler. Fra å ha din logo på ryggen til din spiller og til synlighet i våre markedsføringskanaler. Vi gir deg muligheten til å styrke ditt eget omdømme mens du hjelper våre talenter å blomstre. I tillegg vil du få eksklusive muligheter for samarbeid og nettverksbygging i et engasjerende idrettsmiljø.

Bli en del av vår reise: STYRK MEG
Vi inviterer deg til å bli med oss på denne spennende reisen fra «Kjøp meg» til «STYRK MEG». Sammen kan vi skape en sterkere fremtid for både våre utøvere og din bedrift. Ta steget mot synlighet ved å bli en personlig sponsor for Fredrikstad Ballklubb i eliteserien. Kontakt oss i dag og bli en viktig partner i vår streben etter å bygge en profesjonell klubb med bærekraftig økonomi og imponerende sportslige resultater. Sammen går vi for ekstra STYRKE – og sammen vinner vi!

Ta kontakt med Thomas Engen for å lære hvordan din bedrift kan bli en del av vår suksesshistorie.
E-post: thomas.engen@fredrikstadbk.no