Intervju med Julie Hulleberg etter en opplevelsesrik uke i Bodø – Fredrikstad

Intervju med Julie Hulleberg etter en opplevelsesrik uke i Bodø

-Hei Julie, det høres ut som du har hatt en spennende uke i Bodø. Kan du fortelle oss litt om opplevelsen din der?

Julie: Hei! Ja, det stemmer, jeg har virkelig hatt en utrolig opplevelsesrik uke i Bodø. Jeg fikk muligheten til å møte og spille mot noen virkelig gode spillere på høyt nivå gjennom både sparring og kamper mot Frankrike. Det har vært en fantastisk læringsmulighet for meg.

-Det høres virkelig flott ut. Hvordan var treningene, og hva følte du at du fikk ut av dem?

Julie: Treningene var veldig gode. De ga meg en skikkelig pekepinn på hvor jeg står i spillet mitt akkurat nå. Jeg kunne se hva jeg trenger å forsterke og forbedre. Samtidig fikk jeg bedre innsikt i hvordan landslaget ønsker å spille og hva de forventer av meg. Det var virkelig nyttig informasjon å ta med seg videre.

-Det høres ut som en flott mulighet til å utvikle deg som spiller. Hvordan var opplevelsen av å oppleve Norge sammen med landslaget?

Julie: Å oppleve Norge på denne måten var helt fantastisk. Rib-turen til Landegod ga meg virkelig en følelse av frihet og eventyr. Og fjellturen på Kjerringøy var en flott måte å komme seg ut i naturen og nyte den flotte utsikten.

-Det høres ut som om du har hatt en minnerik uke. Hvordan tror du denne opplevelsen vil påvirke deg i den kommende sesongen med FBK?

Julie: Denne uken har virkelig gitt meg motivasjon og inspirasjon til den kommende sesongen med FBK. Jeg føler at jeg har fått en bedre forståelse av hva som kreves på et høyt nivå, og jeg er fast bestemt på å jobbe hardt for å forbedre meg. Jeg vil ta med meg alt jeg har lært og bruke det til å bidra enda mer til laget mitt.

-Det høres ut som en flott innstilling. Takk for at du delte dine tanker med oss, Julie, og lykke til med den kommende sesongen!

Julie: Takk skal du ha! Jeg gleder meg virkelig til å ta med meg alt jeg har lært og se hvor langt det kan ta meg i den kommende sesongen med FBK.