13 nysigneringer på FBKrekrutt – Fredrikstad

13 nysigneringer på FBKrekrutt

Rekruttjentene trener både inne og ute i varmen. Hele tretten nye jenter har blitt FBKrekruttspillere. Vi vil i løpet av den neste uka presentere alle sammen på klubbens Facebook side.

VELKOMMEN TIL ALLE NYE SPILLERE

FBKs sportslige hovedretningslinjer

Vårt arbeid skal være utviklingsorientert. Enkeltresultater er et av mange nødvendige motivasjonselementer på veien, men ikke et mål i seg selv. For å legge til rette for langsiktig utvikling og helhetlige sportslige rammer, legger Fredrikstad Ballklubb opp til en gjennomgående filosofi der individuelle forskjeller skal utnyttes og stimuleres.

Kun to lag i klubben:

Elitelaget skal alltid være i eliteserien, samtidig som laget skal være prestasjons- og utviklingsorientert. Rekruttlaget skal være utviklingsorientert og ha fokus på å få frem potensialet til utøverne og utvikle spillere til elitelaget.

FBKrekrutt

FBK Rekrutt skal være den mest attraktive klubben for spillere som ønsker å satse på̊ et toppidrettsnivå̊.

• Minst to utviklingssamtaler med fokus på individuelle utviklingsmål.
  • Lage «utviklingsprofil» av alle spillerne
  • Videreutvikle samarbeidet mellom elite- og rekruttlaget for å sikre best mulig tilpasning for sportslig og faglig utvikling

Mål:

Utvikle eliteseriespillere til FBK elite