Karoline er klar for nye år i FBK drakta – Fredrikstad

Karoline er klar for nye år i FBK drakta

Karoline Syversen har signert en ny kontrakt med Fredrikstad! Dette er en gledelig nyhet for både klubben og supporterne. Karoline’s tilstedeværelse og talent vil uten tvil styrke laget ytterligere.

Som en hurtig og eksplosiv spiller med mot og evnen til å ta sjanser, vil Karoline kunne tilføre ekstra dynamikk og kreativitet til lagets angrep. Hennes erfaring som en av veteranene i klubben gjør henne også til en verdifull ressurs når det kommer til å lede og veilede yngre spillere.

Karolines lojalitet til Fredrikstad og hennes tilbakekomst etter skaden viser hennes dedikasjon og engasjement for klubben. Med hennes tilstedeværelse på laget kan dere se frem til spennende prestasjoner og muligheter i kommende kamper og sesonger.

Denne signeringen er virkelig en positiv nyhet for Fredrikstad, og det er forståelig at dere er spesielt glade for denne avtalen. Vi ønsker Karoline Syversen og all mulig suksess sammen med det unge laget som i år blir Fredrikstad Ballklubb.