Vi ønsker Sander Rønhild velkommen – Fredrikstad

Vi ønsker Sander Rønhild velkommen

Vi har den glede av å presentere Sander Rønnild som endel av FBK-familien.

Det er med stor glede og forventning at FBK ønsker Sander Rønnild velkommen som ansvarlig for den fysiske treningen gjennom sommeren. Med en lang karriere som ishockeyspiller og en lojal tilknytning til moderklubben Stjernen Hockey, er det ingen tvil om at Rønnild er en mann med en lidenskap for fysisk trening og et ønske om å se utøverne blomstre.

Sander Rønnild har spilt for Stjernen Hockey hele sitt liv, og det er denne klubben som har formet ham som både en atlet og en person. Gjennom årene har han utviklet en dyptgående forståelse for viktigheten av fysisk trening og dens innvirkning på spillernes prestasjoner på isen. Nå bringer han sin kunnskap og erfaring til FBK jentene, og han er fast bestemt på å bidra til å løfte laget til nye høyder.

Som ansvarlig for den fysiske treningen vil Rønnild jobbe tett sammen med hver enkelt spiller for å utarbeide og tilpasse treningsprogrammet. Han forstår at hver utøver har unike styrker, svakheter og målsettinger, og derfor vil han sørge for at treningsregimet er skreddersydd for å møte individuelle behov. Dette viser hans forpliktelse til å utvikle hver spiller til sitt fulle potensial.

Rønnild være tilgjengelig for individuell oppfølging, men han vil også være tilstede under de fysiske fellesøktene til elitelaget gjennom hele oppkjøringsperioden fram til seriestart. Med hans tilstedeværelse på treningsfeltet håper vi jentene vil få direkte veiledning og motivasjon, samtidig som de kan dra nytte av hans ekspertise og innsikt.

Rønnilds engasjement for lagarbeid er tydelig, og han vil sørge for at alle spillere blir utfordret og pushet til sine grenser. Han vil skape et treningsmiljø som fremmer disiplin, samarbeid og en sterk lagånd.

Med Rønnild ved roret kan vi se frem til en spennende og produktiv oppkjøring som vil legge grunnlaget for en suksessfull sesong for Fredrikstadjentene.

Velkommen til FBK Sander.