Kjøp ditt navn på FBK-drakta – Fredrikstad

Kjøp ditt navn på FBK-drakta

Nye drakter står på agendaen og vi ønsker og ha med oss flest mulig. Du som supporter vil nå få mulighet til å ha navnet ditt på FBK-drakta. Vi stiller 300 unike plasser til rådighet for å få navnet ditt på draktene og det er førstemann til mølla som gjelder. Du kan også velge å et annet navn på drakten i stedet for ditt eget, eksempelvis din datter eller sønn sitt navn.

Spillerne skal føle at de virkelig har supporterne i ryggen og samtidig alltid være oppmerksom på hvem de spiller for når tar på seg FBK drakten! De spiller for Østfolds eneste kvinnelige eliteserielag og skal vise glede, råskap, innsats og samhold.

Vil du ha din egen plass på drakten?
Vipps 1000,- til 706862

For at du skal være helt sikker på at ditt navn kommer med(her vil du få en bekreftelse på epost) må du send en epost til:
navnpadrakten@gmail.com

• Fullt navn:
  • Mail addresse:
  • Hva skal stå på drakten:

På denne måten vil FBK alltid føle at de har supporterne sine i ryggen
og representere menneskene som støtter Østfolds eneste eliteserielag på kvinnesiden

Få 4 for 3 for klubber, lag og grupper

Alle medlemmer/supportere og/eller bedrifter/klubber som klarer å selge 3 navn – får sitt eget navn gratis på drakten. Når dere har solgt så mange navn dere klarer sender dere epost til navnpadrakten@gmail.com med hvem dere har solgt til, og hva som skal stå på drakta.