Harrieth Nordrum har signert med elitelaget – Fredrikstad

Harrieth Nordrum har signert med elitelaget

Harrieth Nordrum er en lovende ung håndballspiller fra Kråkerøy med en spennende fremtid foran seg. Med sin høyde og sine skuddferdigheter har hun allerede gjort seg bemerket på håndballbanen.

Hovedtrener Elias Mar Haldorsson sier: Harrieth er en spennende venstre bakspiller og hun har vært en del av elitelaget etter jul og spilt mange kamper i eliteserien allerede.

Harrieth holder på og fullføre utdanningen sin på Wang Toppidrett, hvor hun har hatt muligheten til å utvikle ferdighetene sine ytterligere. Som venstre bakspiller har hun allerede vist seg å være en verdifull spiller for Fredrikstad Ballklubbs rekrutt lag, med sin evne til å score mål og bidra til å skape sjanser for laget.

En av Harrieths største styrker som håndballspiller er hennes høyde. Med en høyde på 180 cm har hun en naturlig fordel når det gjelder å nå høye baller og å dominere i lufta. Dette gjør henne til en svært vanskelig motstander å håndtere for motstanderlagets forsvarsspillere, og gir henne også en fordel når det gjelder å stå som 3´er i forsvar.

Hun har også et godt skudd, og med riktig trening kan dette utvikles ytterligere. Som venstre bakspiller er det viktig å ha et presist skudd, og Harrieth har allerede vist at hun har talentet og ferdighetene som trengs for å lykkes på dette området.

Harrieth

For å nå sitt fulle potensial som håndballspiller vil Harrieth trenge en målrettet og dedikert trening. Det vil være viktig for henne å fortsette å utvikle teknikken sin, spesielt når det gjelder skuddet. Hun vil også måtte jobbe med å forbedre kondisjonen og styrken sin, noe som vil hjelpe henne med å takle den harde konkurransen i eliteserien.

Alt i alt er Harrieth Nordrum en ung og spennende håndballspiller med et stort potensial.