Synnøve Lind Edvardsen signerer med FBK – Fredrikstad

Synnøve Lind Edvardsen signerer med FBK

Synnøve er en talentfull linjespiller med bra høyde. Synnøve startet som bakspiller når hun var yngre og har ikke spilt „bare“ linje mer enn de 2 sesongene hun har vært på rekruttlaget vårt. Synnøve har gode fysiske forutsetninger for å bli en god linjespiller med målrettet og riktig trening. Hun kan også stå som 3‘er i forsvar. Vi tror Synnøve har en spennende fremtid foran seg og vi ønsker å bidra i denne utviklingen.

Synnøve Lind Edvardsen er en ung og lovende norsk håndballspiller som har gjort seg bemerket som linjespiller. Edvardsen startet sin håndballkarriere i Halden, hvor hun spilte for klubbens juniorlag. Hun viste tidlig talent og ble raskt en viktig spiller på laget.

Etter en stund i Halden, valgte Edvardsen og signere med FBKRekrutt. Også her viste hun seg som en talentfull spiller og ble raskt en nøkkelspiller på laget.

Edvardsen er kjent for sin styrke og sin evne til å score mål på linjen. Hun er også en dyktig forsvarsspiller og er kjent for å være en hardtarbeidende og dedikert spiller. Hun har en god teknikk og er flink til å utnytte rom på banen. Hun er en lagspiller og er alltid villig til å hjelpe lagkameratene sine.

Edvardsen er nå ferdig på videregående og har hele karrieren foran seg. Hun har allerede vist at hun har det som skal til for å nå langt i håndballen, og det er ingen tvil om at hun vil fortsette å utvikle seg og vokse som spiller.

Samlet sett er Synnøve Lind Edvardsen en spennende spiller å følge med på.

Vi har tatt en prat med Synnøve og hvordan føles det og signere for elitetroppen til Fredrikstad? -Det føles flott å signere for elitetroppen til FBK. Det var et av målene når jeg kom til klubben, så det et godt å nå det målet. Jeg er veldig glad for at elitetrenerne  gir meg denne muligheten, og at de ønsker å utvikle meg videre.

Hva synes du har vært det viktigste i din utvikling i årets sesong? – Denne sesongen har jeg jobbet med fotarbeidet og timingen i forsvar. Etter skaden var det det viktig for meg å jobbe med dette. I angrep jobber jeg med å rykke mer i rom.

Hva er målet ditt for kommende sesong? -I sommer og kommende sesong, er det viktig å jobbe hardt med det fysiske, slik at kroppen blir klar for trening og spill med tøffe dueller på et høyere nivå. Det ser jeg fram til.

Du er linjespiller og hva er din fremste egenskap på banen? -Dette er min andre sesong som linjespiller, så jeg har fortsatt mye å lære og å jobbe med. Min fremste egenskap som linjespiller tror jeg må være at jeg er god til å sette sperrer og til å stå i dem. Jeg er en toveisspiller som elsker å krige i forsvar.  Å være en lagspiller som gjør grovarbeidet for laget, både forover og bakover på banen, er noe jeg trives godt med.

Hva gleder du deg mest til? -Neste sesong gleder jeg meg til en god treningshverdag, hvor jeg kan ta nye steg og utvikle meg videre. Målet er å få prøvd meg i eliteserien, og jeg håper på å få noen minutter. Det hadde vært stort for meg. Elitejentene er flinke til å inkludere og hjelpe meg på en positiv måte. Det er fint å lære av mer rutinerte og gode spillere. Jeg gleder meg skikkelig til å få trene med dem, og til å bli bedre kjent med dem både på og utenfor banen.