Bertine, Magdele og Linnea er tatt ut på juniorlandslaget – Fredrikstad

Bertine, Magdele og Linnea er tatt ut på juniorlandslaget

Bertine, Magdele og Linnea er født i 2005 er tatt ut til juniorlandslaget i håndball. Jentene er innkalt til treningssamlingen i Skien i mars. Alle tre jentene er i FBKrekrutt troppen og Magdele har debutert i eliteserien i år. Hun har fått mye tillit og satt sine første mål på toppnivå fra høyre kantposisjon.

Vi ønsker Bertine, Magdele og Linnea lykke til – vi er stolt av det dere får til.

«Laget endte som nummer ni i U-VM sist sommer, og til sommeren er det junior-EM som venter for Kristine Lunde-Borgersen og Eirik Haugdals jenter. «

Bertine Emilie Sundby Lunde
Magdele Kvarving Sandtrø
Linnea Ramen

HVORDAN ER DET PÅ SAMLING

Etter en kort samtale med jentene som er på samling bekrefter de at det er veldig morro på landslagssamling. Det er spennende å se nivået rundt i landet, men også moro å bli kjent med så mange nye mennesker😊😊. Vi gleder oss til og ha alle tre tilbake på trening med nye erfaringer i sekken.