Hanne er med videre – Fredrikstad

Hanne er med videre

Det er særdeles gode nyheter for oss i FBK at Hanne velger å re-signere kontrakten med klubben.

Hanne er god målvakt som har vist enorm utvikling de årene hun har vært i FBK. Hanne er fremdeles en ung målvakt som kommer til å bli bedre og bedre.

Hovedtrener Elias Mar Halldorsson mener at Hanne kan bli ennå bedre i årene som kommer og gleder seg til å fortsette å jobbe sammen med målvaktstrener Håvard Berge slik at Hanne kan utvikle seg ennå mer.

Hanne er også lagets visekaptein, så hun har en viktig rolle både på og utenfor banen. Vi gleder oss til fortsettelsen.

Vi har tatt en prat med Hanne:

Hvor lenge har du allerede spilt på Fredrikstad?

-Jeg har spilt i FBK i 3,5 år, 4 år til sommeren.

Hva er det mest spennende med dagens lag?

-Det mest spennende med dagens lag er at det finnes utrolig mye potensial i de spillerene som er i laget og i selvet laget.

Når du skal oppsummere årets kamper, hva er du mest stolt over?

-Årets kamper har bydd på opp og nedturer, så vil si at hvordan vi som lag har reist oss fra nedturene er det jeg er mest stolt av.

De neste årene, hva blir fokus i din egen utvikling?

Fokuset for min egen del blir å maksimere potensialet mitt på banen og det å levert stabilt gjennom sesongen 👍🏼