Martine er med videre. – Fredrikstad

Martine er med videre.

Martine Helland

Det er gode nyheter for oss i FBK at Martine velger å re-signere kontrakten med klubben.

Martine har utviklet seg mye de siste to årene, Martine ble hardt rammet av covid og måtte trene forsiktig i en lang periode, men nå er hun 100% frisk! Det blir derfor ekstra spennende og se hva som bor i denne kruttsterke linjespilleren.

Vi har tatt en prat med Martine og dette sier hun om re-signeringen:
– Det føles veldig bra å vite at jeg har flere år til i FBK-drakta. Helt siden jeg kom hit for 3,5 år siden har jeg stortrivdes både på banen, i garderoben og i byen! En trygg hverdag der jeg kan jobbe med å utvikle meg selv og bidra til å utvikle laget.

Hva synes du har vært det viktigste i din utvikling i årets sesong?
– Det må nok være forsvarsspillet. At jeg kan være med og stå i midtforsvaret er viktig!! Med den farten og ankomstspillet vi ønsker å ha tror jeg det er lurt med toveisspillere.

Hva er målet ditt for kommende sesong?
– Et mål jeg har lyst til å klare er å ha 90% uttelling ila en sesong. Utenom det har jeg lyst til at laget skal kjempe om plass topp 5!

Hva er det beste med Fredrikstad?
– Definitivt sommeren. Sommeren i Fredrikstad er noe helt eget! (Da inkludert alle de fine menneskene her på sommeren😉)