Bli med på Publikumskampen – Fredrikstad

Bli med på Publikumskampen

Vi inviterer til årets Publikumskamp (tidligere gratiskamp) når regjerende Champion League vinnerne Vipers kommer på besøk den 12 oktober!

Det er gratis inngang for alle og full fest – bli med og lag liv i Kongstenhallen

Gjennom flere sesonger har FBK gjennomført Publikumskamp med hjelp fra næringslivet og privatpersoner. Konseptet går ut på at det er gratis inngang for alle gjennom at næringslivet og privatpersoner bidrar med x antall kroner per tilskuer som kommer på denne kampen.

Årets Publikumskamp arrangeres:

Hva skjer på årets PUBLIKUMSKAMP?

• Årets pauseunderholdning vil bestå av showkamp mellom to lag fra våre samarbeidsklubber! Dette vil være en fantastisk kul opplevelse for spillerne!
  • Årets innløpere før kamp vil bestå av to lag fra en av våre samarbeidsklubber!
  • Hos Martin tilbyr gode priser på pizza til ditt lag før kamp!
  • Mer spennende aktiviteter på kampdag annonseres fortløpende!
  • FBK Elite vil ta bilde og dele ut signaturskort til alle barna etter kampen!