Salatmestern er med videre! – Fredrikstad

Salatmestern er med videre!

Salatmestern ble etablert hjemme på kjøkkenbenken i 1988, over 30 år senere er Salatmestern et kjent og kjært merkenavn som Fredrikstad Ballklubb er svært tilfreds med å samarbeide med!

SalatMestern er inne i en rivende utvikling med stadige investeringer. Deres 70 ansatte stiller sin kunnskap til rådighet for at kundene skal få de produktene vi fortjener, noe vi i FBK setter stor pris på når vi er på butikken og kjøper favoritter som Chilikreps i aioli, dressing eller majones. Salatmestern selger også en haug av spennende produkter hos Rema 1000, og vi er anbefaler alle å ta en titt på de lokale produktene.

Salatmestern utvikler stadig nye produktgrupper for kunder som igjen skal gjøre sine kunder, forbrukerne, fornøyd med sin mat – til hverdag og fest!

Selv sier Salatmestern følgende om samarbeidet med FBK:

Salatmestern prøver etter beste evne å sponse store og små foreninger og lag lokalt. Vi synes det er spennende og inspirerende å se den flotte utviklingen som Ballklubben har hatt og så lenge vi har mulighet til å støtte, så gjør vi det.

Thomas Andersen, daglig leder Salatmestern.