Vil du være med å gjøre FBK enda bedre? – Fredrikstad

Vil du være med å gjøre FBK enda bedre?

Vi i FBK er uvurderlig takknemlig for alle våre fantastiske frivillige i klubben. Uten disse hadde ikke FBK eksistert på måten vi alle kjenner den.

Koronarestriksjonene er lagt på hylla, og i sesongen 22/23 kan vi gjennomføre alle de kampene, arrangementene og begivenhetene som vi har planlagt og drømt om de siste to årene. Endelig kan vi «gønne» på!

Men dette betyr igjen at vi behøver flere på laget vårt, og vi søker mennesker med godt humør og stå-på-vilje. Det er mange ulike oppgaver som vi behøver hjelp til, blant annet følgende:

• Plottere til hjemmekamper – er du nøyaktig og vil være med å sikre at statistikken er korrekt?
  • Rigging av tribuner og LED – har du kraft i armene dine og ønsker å ta i et tak?
  • Moppere – ønsker du å være tett på spillerne og ha beste sete til hver kamp?
  • Fotografering – er du dyktig og ønsker å fange blinkskudd av de beste håndballspillerne i Norge?
  • + utallige andre spennende oppgaver!

Alle frivillige kommer selvsagt gratis inn på kampen og blir med i et hyggelig miljø med frivillige.

Ønsker du å bidra, meld din interesse til Benedicte Nesdal på e-post: dagligleder@fredrikstadbk.no