GRATIS INNGANG FOR BARN UNDER 16 ÅR! – Fredrikstad

GRATIS INNGANG FOR BARN UNDER 16 ÅR!

I lys av den økonomiske situasjonen med pressede levekostnader, har FBK besluttet å ta kostnaden ved å gi flere barn gratis inngang for at ikke prisen skal hindre noen i å komme på kamp.

Det er klart at billettinntekter er en stor del av inntektene til FBK, og klubben behøver fremdeles fersk likviditet. Men når klubben har sett på kost-nytte-effekten av å nedjustere billettprisene, tror vi det vil være en klok investering på sikt. Det er publikum som skaper gode opplevelser i Kongstenhallen, og vi tror også at flere har muligheten til å komme på kamp dersom prisene er gratis for barn og lavere for ungdom, honnør, studenter og voksne.

Vi gleder oss til å fylle opp Kongstenhallen sammen med vårt fantastiske publikum og ser frem til å ta dere i mot lørdag 10.september klokken 16:00!

Billettpriser sesongen 22/23:

Barn under 16 år: gratis