Tre FBK talenter flytter på seg – Fredrikstad

Tre FBK talenter flytter på seg

Tre herlige fredrikstadjenter flytter på seg og vi takker de talentfulle 02 jentene , Eline Bratteberg Steen, Sandra Skauen og Oda Veum for en strålende innsats. De fikk alle kontrakt med elitelaget før inneværende sesong og alle tre har debuterte på øverste nivå.

Eline var med på 11 kamper , Oda var med på fem og Sandra fikk 12 kamper i årets eliteserie og signerte 10 mål. Det har vært gøy å følge utviklingen deres jenter og vi håper grunnlaget i FBK ha gitt dere lyst til å spille håndball på høyt nivå.

De talentfulle 20 åringene reiser til Trondheim for å studere i august. Vi vet at det allerede er flere klubber som har vist sin interesse for trioen.

Oda hadde sin hovedspillarena i 2. divisjon, her spilte hun 19 kamper og signerte 65 mål. Eline spilte 17 kamper i K2 og står med 24 scoringer. Sandra var også med på noen K2 kamper som oppkjøring etter en albueskade – Hun scoret 19 mål på fem kamper.

Vi ønsker dere lykke til jenter. Både med studier og håndball.