BIDRAGSYTERE PÅ GRATISKAMPEN – Fredrikstad

BIDRAGSYTERE PÅ GRATISKAMPEN

Til alle bedrifter som bidro økonomisk til årets historiske gratiskamp og et fantastiske arrangement – tusen takk!

Onsdagens gratiskamp var en suksess, både når det gjelder sport, arrangement og økonomi!

Kampen starter med en hall som eksploderer når første mål settes i kassa, og denne energien klarer samtlige på laget å omsette på en positiv måte. Vi holder oss til gameplan og kjører høyt tempo fremover for å mørne Molde spillerne. Første omgang er relativt jevn, men vi kriger til oss en luke på to mål rett før pause ved to raske mål fra Helland og Jabateh. Vi fortsetter med tempo etter pause, men vi har noe dårligere uttelling i starten av andre omgang. Da hjelper det at Martins stenger buret og våre 1672 tilskuere løfter taket med ellevill jubel! Etterhvert setter vi sjansene våre og kampen ender 26-22.

Et arrangement for historiebøkene, og en kveld som samtlige i FBK sent vil glemme. Når det er sagt, har samtlige i og rundt FBK lagt ned en fantastisk innsats for å mobilisere tilskuerne i Østfold og få folk tilbake i hallen etter to år med pandemi. Det opplevdes nesten som en «gjenåpningsfest» og publikum leverte til de grader. Nærmere 1700 tilskuere som fikk hallen til å koke! Dessuten var dette en fantastisk inntekt for klubben og vi er veldig takknemlig for våre samarbeidspartnere som gjorde arrangementet til en økonomisk opptur.

Uten bedriftene som presenteres under, kunne vi ikke tilbudt gratis billetter til våre tilskuere og skapt den magiske rammen som vi opplevde på onsdagens kamp. Dette resulterte i en økonomisk opptur for FBK som vi er svært takknemmelige for.

Kråkerøy Rør
Arca Nova Bolig AS
Borge Rør
Hvaler Rørleggerbedrift AS
Bedriftene som bidro til årets Gratiskamp

Så håper vi selvsagt at onsdagens gratiskamp ga tilskuerne mersmak og at de kommer tilbake til årets siste hjemmekamp førstkommende onsdag 😃 Vi har fremdeles to viktige kamper igjen, og hele FBK er klar for å krige om ytterligere fire poeng!