GRATISKAMP OG SHOWKAMP! – Fredrikstad

GRATISKAMP OG SHOWKAMP!

Det er med stor glede vi inviterer hele Østfold til årets Gratiskamp når Molde kommer på besøk den 30 mars!

Gjennom flere sesonger har FBK gjennomført Gratiskamp med hjelp fra næringslivet og privatpersoner. Konseptet går ut på at det er gratis inngang for alle gjennom at næringslivet og privatpersoner bidrar med x antall kroner per tilskuer som kommer på denne kampen. Årets Gratiskamp arrangeres onsdag 30 mars, med Molde på motsatt banehalvdel.

Hva skjer på årets GRATISKAMP?

• Årets pauseunderholdning vil bestå av showkamp mellom to lag fra våre samarbeidsklubber! Dette vil være en fantastisk kul opplevelse for spillerne!
  • Årets innløpere før kamp vil bestå av to lag fra en av våre samarbeidsklubber!
  • Fredrikstad Kino vil dele ut gratis kinobilletter for alle under 13 år!
  • Vi vil få besøk av Red fra Angry Birds og Pikatchu!
  • Hos Martin tilbyr gode priser på pizza til ditt lag før kamp!
  • Craft vil ha konkurranser før kamp!
  • FBK Elite vil ta bilde og dele ut signaturskort til alle barna etter kampen!

Hvordan kan ditt lag spille showkamp i pausen?

• Publisere et bilde av ditt lag på Facebook eller Instagram med teksten:
    • Kom på GRATISKAMP i Kongstenhallen den 30 mars kl 18:00!
    • Tagg @fredrikstadbk slik at vi kan reposte bildet av dere 😊
    • Vinnerne blir trukket 27.03 og får spille 2x5min håndballkamp i pausen
      fremfor en FULLSATT Kongstenhall med musikk og fantastisk stemning!
    • Dette blir en helt unik opplevelse!

Hvordan kan ditt lag være innløpere på årets GRATISKAMP? (kun for lag under 11 år)

• Før kamp vil innløperne stå under tribunen sammen med FBK Elite og være med inn på banen under opprop.
  • Laget som er innløpere vil også få sitt lagsnavn ropt opp over høytaleranlegget!
  • For å bli innløper:
    • Publisere et bilde av ditt lag på Facebook eller Instagram med teksten
      • Kom på GRATISKAMP i Kongstenhallen den 30 mars kl 18:00!
      • Tagg @fredrikstadbk slik at vi kan reposte bildet av dere😊
      • Vinnerne trekkes 27.03.

Ønsker ditt lag besøk av en eliteseriespiller på trening i uke 11 og 12?

• I løpet av de to neste ukene skal FBK spillerne komme på besøk hos alle våre samarbeidsklubber!
  • Her vil spillerne både fortelle om Gratiskampen, hvordan de kan få muligheten til å spille showkamp i pausen og delta på håndballtrening som instruktør!
  • Dersom laget ditt ønsker besøk av FBK, send mail til dagligleder@fredrikstadbk.no

Ønsker du pizza fra Hos Martin til ditt lag før GRATISKAMPEN?

Hvorfor er GRATISKAMPEN så uhyre viktig for FBK?

• Klubben har en krevende økonomisk situasjon etter to år med pandemi.
  • Det betyr at for hvert menneske som dukker opp i hallen, får FBK kr. 400,-.
  • Våre samarbeidsklubber kan gi en betydelig støtte til FBK ved å komme på kamp!
  • Be inn venner, familie, kollegaer, håndballlag, fotballlag, korps, teater eller hvem som helst!

Våre samarbeidsklubber og håndballinteresserte kan gi en betydelig støtte til FBK ved å komme på kamp. Så be venner, familie, kollegaer, håndballag, fotballag, korps, teater eller hvem som helst på kamp!

Håper vi ser deg og ditt lag på årets GRATISKAMP!