LEDIG STILLING! – Fredrikstad

LEDIG STILLING!

Arrangementansvarlig Even Haug er ikke tilbakeholden med skryt og rause ord når han beskriver gjengen som arbeider i og rundt Fredrikstad Ballklubb! Nå søker han deg til å være med på laget!

FBK er helt avhengig av frivillige for å drifte klubben, spesielt under arrangementer. Klubben har et antall trofaste frivillige som møter opp i god tid før hjemmekamper og andre arrangementer i FBK regi. Vi søker rett og slett nye, frivillige medarbeidere til å bistå rundt Østfolds eneste kvinnelige eliteserielag og ta del i det fantastiske miljøet hos FBK! Fredrikstad Ballklubbs fantastiske dugnadsteam ønsker seg enda flere gode hjelpere på kampdager i Kongstenhallen, sier daglig leder Benedicte Nesdal.

Alltid masse hyggelige mennekser og varme smil å møte i Kongstenhallen!

Det er flere oppgaver som de frivillige har ansvar for, og her er noen av områdene hvor vi søker tilskudd til vårt trofaste team:

Rigging:

Oppgaven går ut på å rigge før og etter hjemmekampene i Kongstenhallen. Her får du både brukt kroppen og sosialisere!

Kafé:

Er du steike god på å steike vaffler? Eller elsker du å tilby service og snakke med hyggelige mennesker? Da kan dette være noe for deg!

Arrangement:

Er du god på å holde kontroll på håndballer, tidsskjema og folk? Da kan dette være noe for deg!

Media:

Ønsker du å bidra i teamet som filmer kampene? Eller har du gode kunnskaper om det tekniske? Eller er du dyktig innen sosiale medier og trives med å lage innhold?

Styret:

Brenner du for håndball og har lyst til å påvirke driften av FBK? Er du åpen, inkluderende og gir mye av deg selv til supportere, næringsliv og samarbeidsklubber? Da vil vi gjerne ta en nærmere prat med deg!

Hva får du ut av å bli med i FBK?

• En del av et fantastisk toppidrettsmiljø!
  • Vi opplever at de frivillige gleder seg til kampdag og mange kommer tidlig til hallen for å ta en kopp kaffe og snakke håndball og å løse verdensproblemer. Dette er en veldig inkluderende gjeng!
  • Invitasjon til FBKs arrangementer, kickoff og andre begivenheter!
  • Vi arbeider med våre partnere for å få knallgode rabatter for våre frivillige!

Blir du med? Ta kontakt med dagligleder@fredrikstadbk.no 😄

En av våre fantastiske ildsjeler!