Andrea Johansson legger opp – Fredrikstad

Andrea Johansson legger opp

Vår venstrekant og kaptein fra Sverige har besluttet å legge opp etter endt sesong.

Andrea Johansson kom til FBK fra Boden før 21/22 sesongen og har vært fast inventar i elitetroppen siden. Hun er kjent i klubben for sitt yrende engasjement og tilstedeværelse, både på og utenfor banen. I tillegg er hun en viktig pådriver for det sosiale og står alltid opp for laget.

Det blir derfor et stort savn i FBK når Andrea legger skoene på hyllen, men vi er svært glade for at hun fortsetter å bo i Fredrikstad.

Vi ønsker å takke Andrea for tiden i FBK, og ønsker hun lykke til med sin nye karriere! Vi mistenker dog at vi vil se henne på hver hjemmekamp, i tillegg til at hun kommer snikende inn på trening når FBK skal gjennomføre tester og Andrea kan nyte pensjonisttilværelsen.

Men før Andrea trer av, har vi mangfoldige viktige kamper igjen og Andrea er klar for å krige om flere poeng!

Kom i hallen onsdag 09.03 for å heie på Andrea og resten av jentene!