Mobile Fredrikstad og FBK inngår samarbeid! – Fredrikstad
Mobile

Mobile Fredrikstad og FBK inngår samarbeid!

Mobile Fredrikstad er autorisert merkeforhandler for kvalitetsmerkene Citroën og Opel, og vi i FBK er veldig fornøyd med å blant annet kjøre rundt i den populære, prisvinnende og helelektriske, Opel Corsa-e!

Med hyppige kjøreturer til treninger, i tillegg til et ønske om å kjøre miljøvennlig og økonomisk, så er samarbeidet med Mobile Fredrikstad midt i blinken for FBK! Mobile Fredrikstad holder til sentralt i «Bilbyen» på Råbekken med et komplett bilsenter med autorisert og godkjent verksted, noe som gjør det enkelt for oss i FBK å svinge innom dersom vi skulle trenge hjelp eller har spørsmål.

Mobile Fredrikstad er med andre ord vår samarbeidspartner innenfor «alt som har med bil å gjøre», og dette kan vi også varmt anbefale til alle andre som er på jakt etter ny bil! Mobile Fredrikstad AS ønsker at du, som deres kunde og gjest, skal få god veiledning og rådgivning ved valg av korrekt bil og korrekt utstyr.

Dessuten, så er den nye Corsa-e vinner av både Europas beste bilkjøp 2020 og Golden Steering wheel 2020! I tillegg vil du også se FBK kjøre rundt i den fantastiske Mokka-e til Opel! Vi er meget fornøyd 😎

Om samarbeidet, sier Mobile Fredrikstad:

Vi i Mobile Fredrikstad er svært stolte over å samarbeide med Fredrikstad Ballklubb. Det å få muligheten til å samarbeide med en lokal klubb, som er helt i toppen av norsk håndball, og som har så mange gode og lokale spillere er noe av det vi setter så stor pris på. Fredrikstad Ballklubb skaper engasjement i hele byen vår, og folk flest er opptatt av å ha et topplag i byen og det er moro å være en del av det.  Det er dette som skaper størst engasjement. At vi i Mobile Fredrikstad får muligheten til å samarbeide med denne klubben er viktig for oss da vi ønsker å støtte opp lokale klubber for å delta så godt vi kan i vårt lokalsamfunn. Vi er også svært stolte av at spillerne, trenere og andre klubbmedlemmer kjører trygt og godt i våre flotte biler. Vi er 100% trygge på at vårt samarbeid vil skape mye felles glede og engasjement i lang tid fremover og vi gleder oss til å følge Fredrikstad Ballklubb tett. Heia FBK.

Lars E Prüfer

Ta turen innom Mobile Fredrikstad og få deg en prøvekjøring 🤩