Bli en RekruttFADDER! – Fredrikstad

Bli en RekruttFADDER!

For andre året på rad gjennomfører vi kampanjen RekruttFADDER

Vi ønsker å få inn personlige sponsorer til alle rekruttspillerne, din logo vil pryde ryggen på utøvernes paradedress, ditt firmanavn ropes opp når hun entrer banen  «- Hun blir din spiller»

Vi er FBKrekrutt, vi er dedikerte og målbevisste. Vi har bestemt oss for at hos oss er det utvikling som gjelder. Vi jobber daglig for å bli bedre håndballspillere. Nå vil vi gjerne ha deg med på laget, kan du tenke deg å bli min Rekrutt Fadder? Som FBK RekruttFadder blir du min personlige støttespiller – og jeg bærer din logo eller ditt navn på min rygg.

Lørdag 4. September lanserer vi kampanjen «FBK rekruttFADDER»

Med på kjøpet får du gratis inngang på FBKrekrutts hjemmekamper + et signert bilde av spilleren med din logo

• Praktisk informasjon:
  • For å by på utøverne, sender du tekstmelding eller ringer til dagligleder: 466 21 614 (send teksmelding med oppdaterte bud, eller epost – Benedicte spiller tre kamper med elitelaget denne perioden)
  • Epost: dagligleder@fredrikstadbk.no
  • Velg spiller, by med beløp (minstepris er 2000,-), oppgi firmanavn og kontaktinfo

I kampanjeperioden vil budene bli oppdatert på vår Facebook side – Du kan by på så mange spillere du ønsker

Kampanjen starter lørdag 04.09 og avsluttes mandag 13. 09