Vi har vilje, tro og lyst til å bli bedre – Fredrikstad

Vi har vilje, tro og lyst til å bli bedre

Fire uker med full fart for FBK jentene er over, og det er en sliten, men fornøyd gjeng som tar sommerferie frem til 20. juli. 8-10 økter pr uke med mye styrke, håndball og tester har stått på programmet, så nå er det på tide å hvile og nyte sommeren i Fredrikstad 🙂

Jeg må si at jentene har gjort en fantastisk jobb og fortjener klapp på skulderen.

Når jeg møtte jentene for første gang i „virkeligheten“ og ikke via teams 31. mai så jeg med engang at her har vi en gjeng med jenter som står sammen, har vilje, tro og lyst til å bli bedre. En super følelse for meg å kjenne den atmosfæren med engang!!

Vi har jobbet knallhardt med innarbeidelse av nye systemer i både forsvar og angrep, og jeg er fornøyd med framgangen så langt. Det tar tid å sette sammen nytt lag, men jentene har vært dyktige og vi har fått trent inn mye av det på fire uker. Gledelig at vi også har fått spilt to treningskamper mot hhv Follo og Romerike med gode resultater som viser at vi er på riktig vei.

Jobben forsetter etter 3 uker velfortjent sommerferie, og jeg gleder meg allerede til å komme i gang etter ferien med fullt lag. Vi har mange muligheter med et forholdsvis ungt lag og kjempe dyktige personer som jobber rundt laget. Gjøril som assistent trener og Eddy som ny lagleder har vært helt konge. I tillegg har vi Svein fysioterapeut og Alexander styrketrener som er dedikerte og flinke til å jobbe med jentene slik at de holder seg sterke og skadefrie. Styret i klubben jobber knallhardt hver dag for at vi som klubb skal kunne prestere optimalt, og de frivillige stiller alltid opp ved behov. Bra jobba alle sammen, jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med dere alle !

Nå gleder jeg meg til å reise hjem til Island en tur, og treffe gutten min som jeg har ikke sett på fire uker. Skal bli greit å kjenne på litt islandsk sommer også; 5-12 grader; det blir deilig 🙂

Ha en flott og god sommer alle sammen, vi ses i Kongstenhallen til høsten 🙂

Mvh Elias