Marthe og Sara på landslagsamling – Fredrikstad

Marthe og Sara på landslagsamling

Fbk har to jenter på U-laget for jenter (født 2004/05) som har samling i Skien denne uken. Samlingen startet tirsdag 22. og er ferdig mandag 28. juni. Samlingen skal legge grunnlaget for uttak til EM, som går i Montenegro i august

Sara Eline Lauritzen og Marthe Eline Kraft Johannessen trives på samling og sender oss denne tilbakemeldinge fra samlingen:

• Det går veldig bra med oss, og koser oss på samling. Det er gøy å endelig få spille litt håndball igjen, og få sjekket ut nivå rundt om i landet.
  • Det er et veldig høyt nivå, med mange gode spillere. Men utrolig hyggelig jenter som det er lett å bli kjent med.
  • Det er mye trening og opplegg stort sett gjennom hele dagen, så det er tøft fysisk, men vi prøver å slappe av når vi får tid. Det er en kombinasjon av både håndball økter samt styrke.
  • Morsomme økter og flinke trenere gjør samlingen helt super!😊

Gitte Madsen Kårød og Kristine Lunde-Borgersen er trenere for laget 🙂

Vi er stolte av dere jenter – lykke til videre i samlingen:)