BERG SPAREBANK FORLENGER MED 2 NYE ÅR – Fredrikstad

BERG SPAREBANK FORLENGER MED 2 NYE ÅR

Det er med stor glede at Fredrikstad Ballklubb informerer om at Berg Sparebank fortsetter som hovedparter i ytterligere to år!

Trenger du en støttespiller for små og store økonomiske valg? Da kan vi i FBK garantere at de 24 medarbeiderne hos Berg Sparebank vektlegger dine behov og tar situasjonen din på alvor. Dessuten tilbyr de økonomisk rådgivning som hjelper deg med å realisere personlige planer og mål, samtidig som de har alle produkter du trenger!

Berg Sparebank er lokalbanken ved din side, og Fredrikstad Ballklubb er strålende fornøyd med at banken som har filialer i både Fredrikstad sentrum og Halden er med oss i ytterligere to år.

«Vi i Berg Sparebank fortsetter det lange samarbeidet som hovedpartner med Fredrikstad Ballklubb, og ser frem til en sesong med full hall igjen»

Anette Fosse Henning og Kim Johansen, Berg Sparebank
FBK var på besøk i de flotte lokalene til Berg Sparebank midt i Fredrikstad sentrum

Gå inn på http://www.berg-sparebank.no for mer informasjon eller booking av et uforpliktende møte.