SKY Fitness er ny samarbeidspartner! – Fredrikstad

SKY Fitness er ny samarbeidspartner!

Hardtsatsende SKY Fitness vokser i rekordfart og er i gang med oppstart av sitt femte treningssenter i Fredrikstad. Foruten disse fem sentrene, har også treningskjeden godt over 30 sentre i hele Norge. Dette er selvsagt svært gunstig for FBK jentene som kan trene hos SKY Fitness uavhengig av hvor de befinner seg i landet.

Fredrikstad Ballklubb er derfor svært fornøyd med å inngå en fireårsavtale med SKY Fitness!

SKY Fitness sine treningssentre er åpne 24/7 og FBK kan trene på Lisleby, Torp, Kråkerøy eller Greåker akkurat når de vil! Det er altså slutt på å sjekke åpningstider, for her kan det trenes til alle døgnets tider. I tillegg har SKY Fitness førsteklasses utstyr og et stort utvalg av apparater i sine moderne lokaler.

Om samarbeidet sier de:

SKY Fitness gleder seg til å samarbeide med Ballklubben fremover. Fra før har SKY Fitness samarbeid med FFK og det er gledelig at også Ballklubben velger oss som samarbeidspartner på trening. Dette blir gøy!

Vi i FBK ser frem til et fantastisk samarbeid og jentene er allerede strålende fornøyd med kvaliteten på SKY Fitness sine sentre!