Live skal til Sola – Fredrikstad

Live skal til Sola

Det er på tide og takke for innsatsen og ønske flere fantastiske håndballspillere lykke til videre på ferden :
Neste kvinne ut er: Live Rushfeldt Deila

Live, Thales tvillingsøster kom til Fredrikstad året etter Thale. Allerede første året i klubben ble hun nummer tre på toppscorerlista, bak lagets kaptein Andrea Rønning og tvillingsøster Thale.

Live er en treningsvillig og imøtekommende jente som alltid har et smil på lur. Hun stiller opp på håndballskole og foto/sponsor oppdrag. Live har bidratt i spillergruppa og vært en flott representant for laget i alle sammenhenger.

Jeg kom til Fredrikstad for to sesonger siden, samtidig som Eirik og har bare trent under han i FBK🙌🏼 – Mitt første minne var det sosiale i Danmark – siden jeg ikke kunne spille fordi jeg var skadet😅🙁 Tilliten og tilbakemeldingene fra trenerteamet har vært viktig for utviklingen og jeg har lært mye!

– Det beste med å være en av fredrikstadjentene var det sosiale i gruppa men også i idrettsbyen Fredrikstad👏🏼

-Nå skal jeg til Sola HK og er klar for nye utfordringer og en ny hverdag og det gleder jeg meg veldig til💪🏼

Vi sender deg en varm takk for innsatsen Live
– lykke til videre 🙂