100% Maja – Fredrikstad

100% Maja

Det er på tide og takke for innsatsen og ønske flere fantastiske håndballspillere lykke til videre på ferden:

Dagens første kvinne er: MAJA MURI

Med en gang vi hilste på deg Maja, oppdaget vi det, et skøyeraktig glimt i øyet, boblende latter i stemmen og en skikkelig trøkk i alt du gjør – det er deg Maja – du er blitt Fredrikstads «Hundreprosent Maja»

Du får trenere, frivillige og medspillere til å trives. Alltid noe godt å si og ikke redd for å ta plass. Vi har følt oss privilegerte som har hatt deg i klubben og på laget.

-Jeg kom til Fredrikstad sommeren 2018, og for en reise det har vært!! Mitt første minne var første trening med laget. Jeg tenkte her er jeg underdog, så er det bare å trøkke klampen i bånn og gi full gass!!

Hvem trente deg den første tiden?
– Den første tiden min i klubben hadde jeg CK som trener, og all ære til han som så potensiale i meg!! Jeg kom fra en periode i Aker, hvor jeg følte det ikke var rom til å være 100% Maja. Når jeg kom til Fredrikstad, hvor det var en trener med glimt i øyet og jenter som tok meg ekstremt godt i mot, var det grobunn for min utvikling!! Det har hele veien vært dyktige trenere og veldig gode samarbeidspartnere inne på linja!

Hva har vært det aller beste med å være en av Fredrikstadjentene?
– Det har vært et meget solid team rundt laget som har skapt et miljø for utvikling!! En stor takk til styret og den frivillige gjengen som alltid hadde et smil på lur om det hadde godt dritt, til Bråthen som alltid hadde styr på alle sysakene og til Svein som alltid var behjelpelig med alle vondter!! Sist men ikke minst det aller beste med å være Fredrikstadjentene har vært samholdet med jentene, det har vært helt enestående og jeg har fått flere venner for livet!!

– Alle årene min i Fredrikstad har vært fantastiske (skulle vært foruten noen skader, menmen sånn er håndballen) kunne ikke vært foruten!!

Hvor går ferden videre og hva gleder du deg mest til?
– Ferden går videre til det episke stedet Lillestrøm, og Romerike Topphåndball!! Gleder meg veldig til å bli kjent med de nye jentene og menneskene rundt klubben!! Blir også veldig moro å spille i Skedsmohallen, som har vært mitt andre hjem i maaange år!!

Vi sender deg en varm takk for innsatsen Maja
– lykke til videre