Målklubben – Fredrikstad

Målklubben

FBK sin målklubb er et tiltak for å få inn litt ekstra støtte til jentene i desse tider med restriksjoner vi står i idag. At være med i målklubben betyr at du er med å støtter FBK med 5kr per mål jentene lager. Du kan velge å være med på en spesifikk kamp eller resterende kamper frem til slutten av sesongen. All støtte er viktig for oss.
Har du lyst å sørge for at alle som heier på FBK jubler litt ekstra hver gang vi scorer? Bli med!

Du kan som bedrift velge å bidra med 10kr per mål.

Vi trekker ut en vinnere av en signert drakt blandt alle som melder seg inn i målklubben under januar!

Hvordan fungerer det?
Send en mail til dagligleder@fredrikstadbk.no eller en melding til 92095277, og si at du er med. Alt vi trenger er et telefonnummer for å registrere deg.
Du vil etter hver kamp, eller den kamp du har registrert deg på få en melding på Vipps fra Fredrikstad Ballklubb og betale direkte i Vipps-appen.

Hvis du ikke bruker Vipps men har lyst å være med å bidra, så ordner vi det.

Vi er med i Fredrikstad Ballklubb sin Målklubb:

Vi har vært med å bidratt under høsten:
Pål Bjørge
Sverre Pedersen
Per Christian Olsen
Asbjørn Berger
Reidun Rushfeldt
Wenche-Lovise Hansen
Harry Sten Nilsen
Kari Kjuus
Aage Engelbrekt
Aage Sandmæl
Kenneth Zimmerman
Atle Engsmyr
Ketil Steen
Tom Olsen
Widar Johansen
Grete Ramsøskar Sagvold
Ulla Johansson
Hilde Hansen
Kari Kjuus
Kari Johnsson

Tusen takk for deres støtte!