Håndballakademi i høstferien – Fredrikstad

Håndballakademi i høstferien

Mandag 28.09 til onsdag 30.09 inviterer vi alle unge håndballspillere født mellom 2004 og 2006 til Håndballakademi i Kongstenhallen!

Med tanke på den globale pandemien har ikke håndballtilbudet sett likt ut som tidligere hvor cuper og lignende har blitt avlyst. Vi har i den anledningen lyst å gi muligheten til håndballspillere i byen at tilbringe tre lærerike dager sammen med FBK i Kongstenhallen.

Under dagene vil det bli fokusert på individuell utvikling, spill og konkurrenser. Ikke minst skal vi ha det gøy! Du er velkommen på akademi uansett hvilket «nivå» du spiller på til vanlig.

Instruktør kommer at være hovedtrener for elitelaget, Eirik Haugdal, sammen med flere av trenerne runt elite og rekrutt i FBK. Spillere fra elitelaget vil også være der. Det vil også være inspill fra elitelaget sin flinke fysio.

Prisen for disse tre dager er 1250kr. Du kjøper billett via linken her:

Du finner også billettene i appen vår under butikk. Påmeldingsfrist fredag 25/09 kl 17.00.

Det serveres frukt til mellommåltider under dagene. Den siste dagen serverer vi pizzalunsj, øvrige dager må lunsj tas med selv.
Dagene holder på mellom 9 og 15.

Vi gleder oss!

NB! Vi følger godt med på smittevernsregler og forholder oss til kravene regjering og kommune stiller.

Håndballakademien blei dessverre avlyst pga situasjonen med Covid-19.