KJØP MEG I ÅR OGSÅ – Fredrikstad

KJØP MEG I ÅR OGSÅ

Vi er eliteseriespillere, vi er dedikerte, sterke og gir oss ikke.
Nå vil vi gjerne ha deg med på laget.

Fredrikstad Ballklubb går inn i sin fjerde sesong i eliteserien
– hjelp klubben å bli der.

Tirsdag 18. august lanserer vi kampanjen «Kjøp meg». Dette er 2. året vi gjennomfører denne kampanjen og vi har gitt forrige sesongs sponsorer «forkjøpsrett» på sin spiller – derfor er  5 spillere og hovedtrener Eirik Haugdal allerede «solgt»

Vi ønsker vi å få inn personlige sponsorer til alle elite utøverne, din logo vil pryder ryggen på utøvernes paradedress, ditt firmanavn ropes opp når hun entrer banen «- Hun blir din spiller»

Med på kjøpet får du to sesongkort (verdi 3000,-) + signert bilde av spilleren med din logo

Praktisk informasjon: For å by på utøverne, sender du tekstmelding eller ringer til daglig leder: 920 95 277.

Velg spiller, by med beløp (minstepris er 5000,-), oppgi firmanavn og kontaktinfo

• I kampanjeperioden vil budene bli oppdatert på vår Facebook side
  • Du kan by på så mange spillere du ønsker

Kampanjen starter tirsdag 18. 08