Fagprosjekt AS fortsetter å støtte Fredrikstadjentene – Fredrikstad

Fagprosjekt AS fortsetter å støtte Fredrikstadjentene

Hjertelig takk til Fagprosjekt AS som blir med et nytt år som sølvpartner i Fredrikstad Ballklubb. – Det er fint og ha dere med på laget.

Fagprosjekt AS

Vi utfører det meste innen takarbeider slik som nybygg, rehabilitering og vedlikehold. I løpet av de siste årene har vi utviklet oss til å bli en betydelig aktør i bransjen, med oppdrag over hele det sentrale østlandet.  Vårt hovedfokus er arbeid på næringsbygg, offentlige bygg og boliger.

I tillegg til eierne består firmaet av ansatte fagarbeidere med hjertet for tak. Vi legger stor vekt på et godt arbeidsmiljø og at teamet vårt skal ha god kompetanse og erfaring innen faget. Ved å holde oss faglig oppdatert på regelverk, materialer og arbeidsmetoder samt HMS og arbeidsmiljø, kan vi sørge for at jobben blir gjort på en grundig og skikkelig måte. Dette oppnår vi blant annet gjennom å være en medlemsbedrift av Takringen som er bransjens ledende fagkjede for taktekkere. Fagprosjekt AS er registrert i Startbank, og er en godkjent mesterbedrift. Vi har også sentral godkjenning for ansvarsrett, klasse 3. Fagprosjekt AS er godkjent opplæringsbedrift.

Gå til https://fagprosjekt.no/

Adresse: Strykerveien 22A,  1658 Torp